loading...
سایت دانلود|بهترین سایت دانلود|اس ام عاشقانه|جوک خفن|رمان|خبر|عکس
admin بازدید : 35 پنجشنبه 25 مهر 1392 نظرات (0)

ﺧﺪﺍ ﺩﻧﯿﺎ ﺭﻭ ﻧﻘﺎﺷﯽ ﮐﺮﺩﻩ؛قبول !

  ﻣﻨﺘﻬﯽ ﺍﺭﻭﭘﺎ ﻭ ﺁﻣﺮﯾﮑﺎ ﺭﻭ ﺩﺍﺩﻩ ﺩﺳﺖ ﺩﺍﻭﯾﻨﭽﯽ

.

.

.

. ﺍﯾﺮﺍﻧﻢ ﺩﺍﺩﻩ ﺩﺳﺖ ﺯﻫﺮﻩ ۴ﺳﺎﻟﻪ ﺍﺯ ﺗﻬﺮﺍﻥ

دیروز داشتم تو یه کوچه ای نزدیک خونمون راه میرفتم . .!!

دیدم دو تا بچه 4 الی 5 ساله دارن بازی میکنن ..!!

کوچه هم خیلی خلوت بود رفتم پشت سرشون سرعتمو کم کردم . .!

گوشیمو در آووردم الکی یه شماره ای گرفتم ..!

گفتم :علی دو تا بچه اینجا هست ماشین رو بردار بیار ..!

تا من کلیه هاشونو در بیارم که بفروشیم یخ هم با خودت بیار .. 

عاقا تا اینو گفتم اولی که از شدت گریه غش کرد . .!

دومی هم یه ذره دوید بعد ایستاد خودشو خیس کرد . .!!

هار هار خندیدم  یه وقت فکر نکنین سادیسم دارما گاهی تفریحیه فقط

اگه اون روز تو بهشت که شیطان به آدم گفت :"بیا اینو بخور" آدم میگفت:"تو هم بیا اینو بخور" شاید الان مسیر زندگی هممون یه جور دیگه بود...

میگن یه فرشته هست که هر دستش ده هزار تا شصت داره.به نام بیلاخیل.  کلا از صبح تا شب مسئول رسیدگی به آرزوهای ماست...

یکی از سخت ترین کارای دنیا ریختن قطره تو چشم خودت هس! لامصب آدم هی ناخود آگاه جاخالی میده

دختره نه سره کار میره نه دانشگاه،بیکار تو خونه نشسته میگه چرا کسی خاستگاریه من نمیاد؟!

خب برو بیرون ببیننت دیگه با جستجوی خانه به خانه که نمیان پیدات کنن :))

یه سوال داشتم. این چیتوز که نوشته رو چیپسش با طعم نمک دریایی، یعنی قبلا نمک هوایی میریخته؟

زمینی؟ زیرزمینی؟ زیر دریایی؟ مسئولین توضیح بدن

امروز خواهرمو رسوندم دانشگاه

آخرش که داره پیاده می شه با یه صدای نازکی می گه چقد شد اقا!!!!

اول یه پشت دست زدم تو دهنش بعد بهش یاد اوری کردم که برادرشم

خواهره گیجه ما داریم؟؟... ولی خدایی غیرت و حال کردی؟؟؟؟

 

صداشو نازک می کنه بی ادب :)))

يادش بخير واسه گواهينامه رفته بودم امتحان بدم

همش داشتيم ماشينايي که دخترا دنده عقب انداخته بودن تو جوب رو در مياورديم !

دختر خالم با گوشی خالم اس داده میگه میمون پاشو بیا یه سر به من بزن امروز!

منم جواب دادم چشم خاله جون میام حتما!

دختر خالمم جواب داده خاک تو سرت منم فلانی،دست خط مو نشناختی؟؟

من :|

دختر خالم :@

انجمن خوشنویسان ایرانی :|

MTN ایرانسل :|

برادرم همیشه میگه

کبوتر با کبوتر ، چیپس با ماست‏

شبکه سه زیر نویس زده فقط نگاه کردن به پله ها کافی نیست باید از آهنا بالا رفت

 

طفلکی انگار تا حالا برج میلاد نرفته

وقتي تبليغ اين برنج ( هايلي ) رو تلويزيون پخش ميكنه

موجي از شادي و شعف محيط خوانواده رو فرا ميگيره!!!

اين شادماني تنها به انجام حركات موزون منتهي نميشود!

بلكه در مواردي به ضرب و جرح و برخورد با ستون و ديوار منتهي مي گردد!!

 

خيليم عاالي!!

پسر خاله ام مدارکشو داده واسه ترجمه که بره خارج

بعد اومده خونه ما میگم چایى میخورى یا شربت؟؟؟

میگه قهوه ترک اگه دارى بیار ، تلخ لدفن !!!! :|

حالا تا هفته پیش خاکشیرو با آفتابه سر میکشیدا

به تبلیغات جدید انتشارات کنکوری و به اسامیشون دقت کردین؟

گردوی دانش....کلاغ سفید...

امروز فرداست که کتابهای انتشارات جدیدترم بیاد مثلا

انگورعلم...کره الاغ دانا...غاز نارنجی!!!!

 

تلفنشم بیست و نه دوتا چهار خخخخخ

وقتی بچه بودم؛ سرم میخورد به دیوار...!

برآی اینکه گریه نکنم مآمآنم دیوارَرو میکُشت

:|

سر منم سریع خوب میشد

:) :|

 

 

یه همچین بچه ی اسکلی بودم!

رفیق رو از هر طرف بخونی رفیقه !

قیفر  هه.....

ر*ی*د*م  من همون پست طنز بزارم بهتر

روایت داریم تو اون دنیا موضوع انشا میدن زندگی خود را چگونه گذرانديد؟

ايراني ها مينويسند پشت كامپيوتر منتظر بوديم تا دانلود شه

یه زمانی تو یه چت روم خارجی بودم،

یه پسر خارجی اومد بهم گفت?Are you contoroler

منم با تمام علم و دانشی که از انگلیسی داشتم گفتم Yes I go to school by bus !!

هیچی دیگه پسره خودش از چت روم رفت بیرون

بابام ﻣﯿﮕﻪ ﺍﻭﻝ ﮔﻮﺵ ﮐﻦ ﺑﺒﯿﻦ ﭼﯽ ﻣﯿﮕﻢ ﺑﻌﺪ ﯾﺎ ﻗﺒﻮﻝ ﮐﻦ ﯾﺎ ﺑﺮﻭ ﻓﮑﺮﺍﺗﻮ ﮐﻦ ﺑﻌﺪ ﻗﺒﻮﻝ ﮐﻦ  یه همچی بابای دموکراتی دارم 

ﻣﻦ ﺑﺮﻡ ﺧﺎﺭﺝ،ﺍﻭﻝ ﺍﺯ ﻫﻤﻪ ﯾﻪ ﺭﻭﺯﻧﺎﻣﻪ ﻣﯿﮕﯿﺮﻡ ﻣﯿﺮﻡ ﺭﻭ ﺗﻮﺍﻟﺖ ﻓﺮﻧﮕﯽ ﻣﯿﺸﯿﻨﻢ ﻣﯿﺨﻮﻧﻤﺶ!

لامصب خعلی کلاس داره

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 90
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 62
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 135
  • بازدید ماه : 430
  • بازدید سال : 2,111
  • بازدید کلی : 13,384