loading...
سایت دانلود|بهترین سایت دانلود|اس ام عاشقانه|جوک خفن|رمان|خبر|عکس
admin بازدید : 73 یکشنبه 24 آذر 1392 نظرات (2)

Face2Face یک دوره آموزشی انگلیسی عمومی در شش سطح برای نوجوانان، جوانان و بزرگسالان است. رویکردی که در تهیه این دوره آموزشی در نظر گرفته شده، یادگیری زبان انگلیسی به شیوه ای کاربردی برای استفاده در زندگی روزمره می باشد. در این دوره آموزشی واژگان و دستور زبان (گرامر) از اهمیت برابری برخوردار بوده و در عین حال تمرکز ویژه ای بر مهارت های شنوایی (Listening) و صحبت کردن (Speaking) و مکالمه، مبذول شده است. فعالیت های تمرینی در هر بخش بعنوان فرصتی مناسب برای هر دانش آموز درنظر گرفته شده است تا مهارت و تسلط خود بر آن بخش را محک بزند و به طور منظم میزان پیشرفت خود را ارزیابی کند. دوره های آموزشی باعث می شود که دانش آموز تماماً با مراحل آموزشی هردرس مشغول شود و بدون نیاز به راهنمایی به آموزش بپردازد. هر سطح دارای حدود 80 ساعت آموزش بعلاوه فایل های صوتی (شامل تمرینات اضافی گرامر، لغات، شنیدن تلفظ) و کتاب کار است. این مجموعه از موضوعات بسیار کامل و مناسب برای یاد دهی زبان به همه افراد و معلمان در دنیای امروز استفاده کرده است.

admin بازدید : 56 یکشنبه 24 آذر 1392 نظرات (0)

 

  


بازی اسکیت‌ سواری پتانسیل بالایی در جذب مخاطبان دارد. از این رو True Axis نیز با الهام گرفتن از این موضوع بازی‌ را منتشر کرده که بسیار هیجان‌ انگیز و سرگرم‌ کننده‌است! ابن بازی با گرافیک قابل‌ توجه و حجم بسیار کمی که دارد، قطعا می‌تواند توجه تمامی هواداران این ...

admin بازدید : 35 یکشنبه 24 آذر 1392 نظرات (0)

بالاخره مایکروسافت جدیدترین نسخه مجموعه نرم افزار کاربردی آفیس را با نام Office 2013 (که به آفیس 15 مشهور است) را عرضه نمود.
به نظر می رسد که آفیس جدید به لحاظ بصری و لمسی بسیار کارآمد تر شده و نیز با قلم های تبلت های مبتنی بر ویندوز 8 بیش از گذشته سازگار است. امکانات اجتماعی جدید تر و نیز یکپارچگی با اسکایپ نیز از ویژگی های جدید آخرین نسخه آفیس مایکروسافت است. که در خوش بینانه ترین حالت باید بگوییم آفیس جدید ارتقا یافته است اما در مجموع تمام این ویژگی ها در حال حاضر هم از طریق سایر سرویس ها و نرم افزار روی کامپیوتر های شخصی وجود دارد. OneNote و Lync هم ویژگی های جدیدی از جمله امکان یادداشت برداری و ارتباطات تصویری آنلاین را به کابران مجموعه جدید آفیس ارائه می دهند. پشتیبانی از قلم های تبلتی فرصت هایی از قبیل نشانه گذاری گاه به گاه اسناد و نیز یادداشت برداری با قلم را پیش روی کاربران قرار خواهد داد.
در مورد اینکه آیا این مجموعه با iOS نیز سازگار خواهد بود یا خیر، باید گفت که Office 2013 امکان دسترسی به برخی از مرورگرهای وب را که روی آی پد و آی فون کار می کنند فراهم خواهد کرد. اما فقط در همین حد. هیچ حرفی درباره نسخه ای از آفیس جدید که مخصوص iOS باشد زده نشده است. اگرچه اپلیکیشن OneNote در نهایت نه تنها برای iOS بلکه حتی برای اندرویید و سیمبیان هم ارائه خواهد شد.

admin بازدید : 48 یکشنبه 24 آذر 1392 نظرات (0)

دانلود سریال پژمان

دانلود تمام قسمت های سریال جدید پژمان با حجم کم و کیفیت عالی

قسمت اخر سریال پژمان اضافه شد |دوشنبه ۱۲ ابان ۹۲

دانلود سریال پژمان شبکه 3 | همه قسمت ها

دانلود همه قسمت های سریال پژمان با حجم کم از سایت بحث آزاد

موضوع : طنز

مدت زمان : ۴۵ دقیقه

تهیه کننده : محسن چگینی

نویسندگان : پیمان و مهراب قاسمخانی

بازیگران : سام درخشانی ، شقایق دهقان ، بهاره رهنما ، هوشنگ حریرچیان، بیژن بنفشه‌خواه و پژمان جمشیدی  ایفای نقش می کنند.

خلاصه داستان سریال پژمان : داستان این سریال درباره پژمان جمشیدی ستاره سابق فوتبال است که برای چهارمین فصل متوالی موفق نشده برای خودش یک تیم پیدا کند.

به همین دلیل بتدریج وارد دورانی می‌شود که کمتر کسی او را در خیابان می‌شناسد. در واقع او نمی‌تواند از امتیازات شهرت خودش استفاده کند، اما هنوز در حال و هوای دوران شهرت زندگی می‌کند و نمی‌خواهد قبول کند که این دوران به پایان رسیده است تا این‌ که پس از سال‌ها تصمیم می‌گیرد برای ادامه زندگی نزد خانواده‌اش بر‌گردد. حالا پژمان در سی و پنج سالگی خودش را آماده شروع یک زندگی جدید می‌کند. این سریال طنز و کمدی می باشد.

admin بازدید : 51 یکشنبه 24 آذر 1392 نظرات (0)

باز هم Ubisoft دست به انتشار نسخه‌ای تازه از بازی Assassin's Creed اینبار برای دستگاه‌های قابل حمل زده. در این نسخه از بازی که Pirates یا دزدان دریایی نام دارد، تمرکز بازی بر روی نبردهای دریای کارائیب است. شما به‌عنوان یک کاپیتان جوان کار خود را شروع می‌کنید و باید تلاش کنید در دریایی که پر است از دزدان و سارقین، برای بقای خود تلاش کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۳.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

assassins creed pirates android بازی زیبای Assassins Creed Pirates 1.0.2   اندروید

admin بازدید : 108 شنبه 23 آذر 1392 نظرات (0)

Skype نام نرم افزاری می باشد که به شما امکان برقراری ارتباط صوتی را با دوستان از طریق اینترنت فراهم می کند. این برنامه همانند تلفن عمل کرده و دو طرفی که قصد ارتباط با یکدیگر را دارند باید این برنامه را نصب داشته باشند. همچنین در این برنامه امکان برقراری ارتباط تصویری به وسیله دوربین های اینترنتی و گفتگوی متنی و حتی انتقال فایل نیز وجود دارد. این نرم افزار از کیفیت بالایی در انتقال صدا برخوردار می باشد حتی بیشتر از ارتباط تلفنی که از مناطق دور برقرار می شود. به عنوان مثال شما اگر از داخل ایران به یکی از اقوام خود در کشوری نظیر فرانسه تماس بگیرید در هنگام صحبت باید مکث کرده تا صدا با کمی تاخیر به شما و یا طرف مقابلتان برسد، اما به کمک این نرم افزار شما به راحتی با دورترین مناطق نیز می توانید با وضوح و کیفیت بالا تماس بگیرید. این برنامه مانند دیگر برنامه های مشابه همانند یاهو مسنجر در هنگام برقراری ارتباط صوتی دچار قطعی و نویزهایی که باعث اختلال در صدا می شوند نمی شود.

admin بازدید : 55 شنبه 23 آذر 1392 نظرات (0)

Adobe Reader جدیدترین نسخه از برنامه ی معروف كمپانی Adobe است كه جهت خواندن و مشاهده کتاب های الکترونیک PDF استفاده می شود، این نرم افزار رایگان محصولی از شرکت غول آسای Adobe می باشد، كه به تازگی جدیدترین نسخه آن را با تغییراتی جزئی ارائه نموده است.
Adobe Acrobat Reader ابزار رایگانی است كه به كاربران فقط امكان باز كردن و مشاهده فایل های PDF را می دهد، و از ایجاد و تولید فایل های PDF معذور می باشد! محیط كاربری این نرم افزار به صورتی ساده و در عین حال پیشرفته طراحی شده و امكانات مختلفی از جمله چاپ اسناد، برش آن ها، كپی محتویات و بسیاری قابلیت های دیگر را در اختیار كاربر قرار می دهد.
همچنین استفاده از این نرم افزار نیاز به تخصص خاصی ندارد، چرا كه پس از نصب برنامه، بصورت خودكار كلیه فایل های PDF موجود در هارد دیسك سیستم را تحت پوشش خود قرار داده و در هنگام برخورد كاربر به این فایل ها، با یك دابل كلیك ساده اجرا شده و محتویات فایل را به نمایش می گذارد.
لازم به ذكر است كه ویرایش جدید Adobe Reader، دارای قابلیت شتاب دهندگی به واحدهای پردازش گرافیکی (GPU) می باشد، که قادر است محتوای فایل های PDF، مانند تصاویر گرافیکی و سه بعدی را با کیفیت مطلوب تری به نمایش گذارد.

admin بازدید : 111 شنبه 23 آذر 1392 نظرات (0)

فایل های ایجاد شده توسط نرم افزار محبوب Adobe Flash گستره ی وسیعی در کامپیوتر ها و سطح وب را به خود اختصاص داده است. به طوری که کمتر کاربری را می توان یافت که روزانه سر و کاری با این گونه فایل ها نداشته باشد از کلیپ ها و بازی ها و بسیاری از آموزش های مالتی مدیا گرفته تا انواع تبلیغات و سرگرمی ها و پخش کننده های آهنگ و فیلم تحت وب و ... ، همه و همه جهت اجرا و استفاده نیاز به نصب ActiveX دارند تحت عنوان فلش پلیر - Flash Player دارند. البته برنامه فوق به صورت رایگان توسط وب سایت Adobe در اختیار کلیه کاربران قرار گرفته و لیکن کاربران فقط قادر به نصب آنلاین Flash Player بوده و اگر این برنامه به هر دلیلی دچار مشکل شود دوباره باید به سایت فوق مراجعه و به صورت آنلاین این برنامه را نصب نمود. در برخی موارد با وجود مراجعه به سایت نصب ActiveX به صورت کامل صورت نمی گیرد و کاربران در اجرای فایل ها دچار مشکل می شوند. جدید ترین نسخه ی Stand Alone این برنامه را که به تازگی منتشر شده است و بی نیاز به ارتباط اینترنتی قابل نصب است را می توانید در ادامه دریافت کنید.

admin بازدید : 41 شنبه 23 آذر 1392 نظرات (0)

بازی نینجای میوه یا همان Fruit Ninja یک بازی زیبا، سرگرم کننده و آبدار اکشن است که شما به عنوان یک نینجا به جنگ میوه ها می روید و با ضربه زدن، آن ها را به چند قسمت تبدیل می کنید اما در این میان باید حواس خود را همچون یک نینجای ماهر به بمب هایی که در میان میوه ها به بالا پرتاب می شوند جمع کنید چون با ضربه زدن به آن ها کار آب میوه گیری شما به اتمام می رسد.

 

admin بازدید : 41 شنبه 23 آذر 1392 نظرات (0)

کمتر کسی پیدا می شود که در دنیای بسیار گسترده و مجازی اینترنت گشت و گذار داشته باشد اما Yahoo Messenger (یاهو مسنجر) را نشناسند. هرکس برای اولین بار عضوی از یاهو شود و از این پیام رسان استفاده نماید مطمئناً یکی از طرفداران پروپا قرص آن خواهد شد. از امکانات این مسنجر باید اشاره داشت به این که محیط جذاب برای کاربران یکی از دلایلی است که این پیام رسان این قدر محبوب است. اتاق های چت این مسنجر که دیگر جای صحبتی را باقی نمی گذارد چون کشورهای مختلف برای خود اتاقی جدا دارند. شکلک های بسیار زیبا می توانند جواب مناسبی برای طرف مقابل باشند.

کاربران می توانند در این پیام رسان اقدام به ارتباطی دو طرفه از چند طریق داشته باشند. ارتباط از طریق تلفن، تایپ متن که رایج ترین نوع ارتباط است. ارسال فایل، به اشتراک گذاری تصاویر، اشتراک گذاری ویدئو ها، آواتار های زیبا، به اشتراک گذاری وب کم و همچنین تماشای وب کم دیگران، دسترسی سریع تر به پست الکترونیکی و ... از مهم ترین قابلیت های این مسنجر بسیار محبوب و معروف به شمار می رود. در نسخه های جدید که از سوی یاهو ارائه شده است امکاناتی از قبیل سازگاری با دو مسنجر محبوب دیگر یعنی MSN Messenger و Google Talk اضافه گردیده است. چند پوسته جدید و زیبا باعث تغییراتی در این مسنجر شده است. تقویت صدا برای چت به صورت صوتی، بازی با دوستان در یاهو مسنجر، رادیو زیبا و چندین و چند قابلیت که باید خودتان تجربه کنید.
امکانات مهم اضافه شده در  این نسخه از یاهو مسنجر یکی امکان به اشتراک گذاری عکس های موجود در اکانت Flickr شما و دیگری امکان به اشتراک گذاری ویدیو در داخل پنجره چت از سایت های محبوب به اشتراک گذاری ویدیو می باشند. نکته جالب اینجاست که این ویدیوها رو با استفاده از پلیر خود یاهو مسنجر در داخل همان پنجره پخش می شود و احتیاج به باز کردن صفحه جداگانه نیست.

admin بازدید : 37 شنبه 23 آذر 1392 نظرات (0)

می دانید كه برای پخش فرمت های مختلف فایل های صوتی و تصویری همیشه یك مشكل وجود دارد و آن اینكه گاهی نرم افزار شما از فرمتی پشتیبانی نمی كند و یا اینكه نصبش فضای زیادی را اشغال می كند و بسیاری از مشكلات دیگر كه حتماً تا حالا با آنها برخورد داشته اید.
اما نرم افزار كوچك و قدرتمند و در عین حال رایگان KMPlayer می تواند بسیاری از فایل های صوتی و تصویری مانند VCD, DVD, AVI, MKV, Ogg, OGM, 3GP, MPEG-1/2/4, WMV, RealMedia, QuickTime و فرمت های دیگر را پخش كند.

admin بازدید : 46 جمعه 22 آذر 1392 نظرات (0)

۳ds Max بسته‌ای نرم‌افزاری با قابلیت ساخت مدل های سه بعدی، متحرک سازی و رندر می‌باشد. این نرم‌افزار یکی از قدرتمند ترین برنامه های طراحی مدل های سه بعدی انیمیشن سازی و رندرینگ در عرصه گرافیک کامپیوتری (CG) است سال هاست که توسط کمپانی های میانجی متفاوت نظیر Yost , Kinetix و Discreet توسعه یافته و عاقبت دوباره به وسیله توسعه دهنده اصلی خود یعنی Autodesk خریداری شد. امکانات بسیار گسترده و کارایی به نسبت آسان و همچنین سازگاری با plugin های third-party متعدد از مزایای این نرم افزار قوی است. به طور گسترده ای در معماری ساختمان، طراحی صنعتی، ساخت بازی های کامپیوتری و پیش پردازش جلوه های ویژه استفاده می شود و بزرگ ترین قابلیت آن، امکانات خوب مدل سازی است. این نرم افزار همچنین دارای سیستم آنالیز نور indirect illumination & radiosity سیستم ذره particle system بسیار قدرتمند است که محیطی مناسب برای شبیه سازی تصاویر و صحنه های واقعی برای کاربر ایجاد می کند. زبان برنامه نویسی این نرم افزار که MAXscript نام دارد، قابلیت های برنامه را دوچندان می کند.

admin بازدید : 35 جمعه 22 آذر 1392 نظرات (0)

چگونه در فتوشاپ کمربند مشکی بگیریم؟!
مجموعه ی نفیس Photoshop Top Secret همانگونه که از نامش می توان حدس زد مجموعه ای کم نظیر، حرفه ای و محرمانه است که دریچه ای از اسرار و ترفند های ناشناخته  فتوشاپ را پیش روی کاربران قرار می دهد. اکثر کاربران نرم افزار فتوشاپ همیشه دنبال آموزش ها و در واقع یادگیری نکات جدید و ترفندهایی از این نرم افزار در جهت ارتقاء سطح کار و توانائی های خود بوده اند که این امر باعث بوجود آمدن هزاران سایت آموزشی در این زمینه، کتب مختلف آموزش ترفند ها، نکته ها و نیز دوره های آموزشی با هزینه های بالا تحت عناوینی مانند جلوه های ویژه فتوشاپ و ... شده است. این مجموعه گرانبها که شامل بیش از 18 گیگابایت فیلم آموزش است در بردارنده ی آموزش های فوق العاده کاربردی و حرفه ای در زمینه های مختلفی، مانند آموزش ترکیب تصاویر، ساخت پوستر های سینمایی و تبلیغاتی، آموزش های حرفه ای روتوش تصاویر، ایجاد جلوهای ویژه، ساخت افکت های هیجان انگیز و رویایی، کار با متون، گرافیک وب و Digital Painting و موارد دیگری است. که در ادامه تصاویر آنها، به همراه توضیحات اجمالی از هر آموزش قرار داده شده است.

admin بازدید : 32 جمعه 22 آذر 1392 نظرات (0)

Firefox محصولی از كمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امكانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر كیفیت و كارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امكانات نسبت به شده است.

بعضی از امكانات این مرورگر قدرتمند عبارتند از:
توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یك پنجره ی Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید! محیط زیبا همراه با امكانات فراوان از قبیل تغییر در شكل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها كار با فونت های مختلف و درشت و ریز كردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است. Firefox با تمامی نسخه های ویندوزسازگار است.

admin بازدید : 37 جمعه 22 آذر 1392 نظرات (0)

ویندوز ۸ - Windows 8‏ آخرین نسخه سیستم‌عامل ویندوز شرکت مایکروسافت می‌باشد که در ۲۶ اکتبر ۲۰۱۲ به بازار عرضه شد. ویندوز ۸ برای استفاده در رایانه‌های شخصی، رایانه‌های همراه و تبلتها تولید شده‌است. این سیستم‌عامل هشتمین نسل از سیستم‌عامل‌های ویندوز می‌باشد و به همین دلیل نام آن را ویندوز ۸ گذاشته‌اند.
ویندوز 8 با تمام نسخه های قبلی سیستم عامل ویندوز که طی 25 سال گذشته عرضه شده اند، متفاوت است. نسخه بعدی سیستم عامل ویندوز با انواع مختلف کامپیوترها کار می کند و به خوبی با ابزارهای مجهز به صفحه های لمسی سازگار می باشد. در ادامه با امکانات جدید این سیستم عامل بیشتر آشنا می شوید. 

admin بازدید : 32 جمعه 22 آذر 1392 نظرات (0)
      

 

(92/7/20) تغییرات:

جایگزین شدن نسخه جدید 3.3.1 برای iOS 

خوک ها به تفریحات ساحلی خود با ۱۵ مرحله گرم ادامه می دهند ولی تفریح آن ها به پایان خواهد رسید وقتی که پرندگان عصبانی خود را نمایان کنند. به اضافه ی اینکه آن ها با تمام قدرت آمده باشند به همراه King Sling, Birdquake, Super Seeds, and Sling Scope و مطمئنا شما به ۳ ستاره دست پیدا خواهید کرد حتی در مراحل چالش برانگیز.
در این بازی از قدرت های ویرانگر و بی همتای پرندگان عصبانی برای از بین بردن مخفیگاه خوک های مزاحم در مراحل مختلف استفاده کنید و از خوک های سبزی که تخم های پرندگان را می دزدند انتقام بگیرید.

admin بازدید : 35 جمعه 22 آذر 1392 نظرات (0)

بازی Traffic Racer یک بازی اتومبیل‌رانی جذاب است. در این بازی شما باید در یک بزرگراه از میان باقی اتومبیل‌ها سعی کنید بدون تصادف کردن به‌مسیر خود ادامه دهید. بازی دارای گرافیک سه‌بعدی است. همچنین می‌توانید از بین ۱۷ اتومبیل گوناگون یکی را انتخاب کنید. ۴ فضای متفاوت شهری، کویر، برف و شب در بازی وجود دارد. همچنین این بازی دارای ۴ حالت گوناگون است (بدون محدودیت، دو طرفه، محدودیت زمانی و رانندگی آزاد). لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

traffic racer android بازی جذاب و سرگرم کننده Traffic Racer 1.6.5   اندروید

admin بازدید : 36 جمعه 22 آذر 1392 نظرات (0)

 

WinRAR محصول شرکت RarLabs یکی از بهترین نرم افزار های مدیریت فایل های فشرده می باشد و می تواند فایل های مختلف را تا ۱۰ درصد بیشتر از فایل های ZIP با فرمت RAR فشرده سازد. WinRAR می تواند فایل های RAR and ZIP files, Unpacks 7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Z را از حالت فشرده خارج کند. از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به قابلیت Self-Extract ذکر نمود که بوسیله آن شما می توانید فایل فشرده شده را به صورت یک فایل اجرایی با پسوند EXE در آورید تا در کامپیوتر هایی که نرم افزار WinRAR نصب نیست نیز بتوانید آن ها را از حالت فشرده خارج کنید.

 

winrar دانلود نسخه نهایی برترین نرم افزار فشرده سازی دنیا  WinRAR 5.01 Final

admin بازدید : 39 جمعه 22 آذر 1392 نظرات (0)

توجه: در صورت نصب این نـرم افزار از آپدیت نمودن آن جداً خودداری کنید تا نـرم افزار از کار نیافتد!

نرم افزار Internet Download Manager معروف به IDM با میلیون ها کاربر ثبت شده در سراسر جهان یکی از محبوب ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود فایل از اینترنت می باشد. IDM سرعت دانلود را تا %500 افزایش می دهد و بر خلاف دیگر نرم افزار های مشابه که قبل از شروع عملیات دانلود فایل ها را تکه تکه می کنند این نرم افزار در هنگام دانلود و بسته به سرعت اینترنت File ها را تکه تکه کرده و دانلود هر قسمت به طور جداگانه انجام می کند. این عمل باعث افزایش سرعت دانلود و دریافت File ها خواهد شد. همچنین اگر در هنگام دانلود ارتباط اینترنتی شما قطع شود بدون نگرانی می توانید ادامه فایل را پس از برقراری ارتباط مجدد دریافت نمائید شما از طریق این برنامه می توانید انواع فایل ها را به آسانی دریافت کنید.

admin بازدید : 32 جمعه 22 آذر 1392 نظرات (0)

اپلیکیشن CleverPaint به‌شما کمک می‌کند تا عکس‌های خود را شبیه به نقاشی‌های حرفه‌ای کنید. کافیست یک عکس انتخاب کنید و سپس در چند بخش مجزا، به تبدیل بخش‌هایی مثل زمینه‌ی عکس، چهره یا اشیا و  جزئیات، عکس خود را شبیه به یک نقاشی کنید. در این اپلیکیشن Brushهای گوناگونی قرار دارد که استفاده از هرکدام می‌تواند نقاشی شما را به‌کلی متفاوت کند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

cleverpaint عکسهای خود را به نقاشی تبدیل کنید با CleverPaint 1.1   آیفون و آیپد

admin بازدید : 36 جمعه 22 آذر 1392 نظرات (0)

 

Monsters University BDRip (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

تقدیم به بچه‌های خوب ایران

منتظر عرضه آثار دیگر گلوری (قدیمی و جدید) بطور رسمی از سایت دانلودها باشید … بزودی!

 

Monsters University Glory cover2 small دانلود دوبله گلوری انیمیشن دانشگاه هیولاها   Monsters University 2013

 

نام انیمیشن: Monsters University – دانشگاه هیولاها

ژانر: انیمیشن، ماجراجویی، کمدی

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: ۱۰۴ دقیقه

حجم: ۷۶۴/۱۲۸۶ مگابایت

کیفیتBDRip 720p/ BDRip 1080p

IMDB

توجه: دوبله‌های دیگر موجود در سایت‌های متفرقه با نام‌های آواژه و … که در توضیحاتشان از عنوان گلوری وام گرفته‌اند به‌هیچ عنوان ارتباطی به مجموعه گلوری ندارند. تنها نسخه دوبله گلوری برای اولین بار از طریق سایت دانلودها عرضه شده است. برای مشاهده‌ی خبر در وبسایت گلوری، می‌توانید اینجا را کلیک کنید.

مدیریت دوبلاژ: مهرداد رئیسی، مدیر دوبلاژ نسخه اول ( کارخانه هیولاهای گلوری) و بنیانگذار گلوری انترتینمنت

دوبله فارسی (گلوری)

خلاصه داستان: نگاهی به دوران دانشگاهی مایک ( Mike ) و سولی ( Sulley ) بیندازید. زمانی که آن ها بهترین دوست یکدیگر نبودند و …

admin بازدید : 41 پنجشنبه 21 آذر 1392 نظرات (0)
 

 

با استفاده از این برنامه گوشی خود را به عنوان یک چراغ قوه حرفه ای استفاده کنید. برنامه فوق دارای محیطگرافیکی و متفاوت نسبت به دیگر برنامه ها می باشد. این برنامه می تواند در مواقعی که به یک چراغ قوه نیاز دارید بسیار کار آمد باشد. کار با آن نیز بسیار آسان است و شما می توانید از طریق ویجت به راحتی چراغ قوه را خاموش و روشن نمایید. این نرم افزار افکت های زیادی دارد و حتی می تواند به عنوان یک چراغ چشمک زن برای مواقع خاص مورد استفاده قرار گیرد. قابلیت Night Vision این برنامه امکان دیدن اشیاء در تاریکی را فراهم می کند. 

admin بازدید : 35 چهارشنبه 20 آذر 1392 نظرات (0)

مرورگر وب جدید Google Chrome - گوگل کروم، از شاخص های امنیتی مهمی برخوردار است که باعث می شود گوگل از این نظر آنرا با مرورگر اپل سفری، موزیلا فایرفاکس و نسخه جدید اینترنت اکسپلورر مقایسه کند.
مرورگر کروم از چهارچوب مشابه دیگر مرورگر ها بهره برده است. به ویژه در استفاده از تکنیک تهیه لیست سیاه از سایت های مخرب و روش گشت وب سایت ها در پشت لایه های امنیتی از جمله درون "جعبه شنی" و مرور ناشناس اینترنت.
گوگل با ارائه گوگل کروم وارد بازار مرورگرهای وب شده است که هنوز انحصار آن در دست مایکروسافت اینترنت اکسپلورر می باشد. اما آیا این تفاوت های امنیتی کروم باعث می شود این مرورگر در جلوه کاربران متمایز ظاهر شود؟
گوگل کروم از قابلیتی معرفی شده در Internet Explorer 8 بهره می برد با نام مرور ناشناس (Incognito) که اجازه می دهد کاربر در این وضعیت با مرور وب سایت ها هیچ رد پایی از خود بر جای نگذارد حتی فایل های کوکی فقط تا هنگام باز بودن پنجره جست و جو در سیستم زنده خواهند بود.
همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند.

این جعبه شنی در واقع به مفهوم ساده به معنی آن است که هنگامی که یک مهاجم سعی می کند به درون مرورگر نفوذ کند و بتواند از طریق آن به فایل های سیستمی و ریجستری دسترسی پیدا کند، مرورگر در وضعیت جعبه شنی کار را برای مهاجم سخت تر می کند زیرا وی می بایست اکنون راهی نیز برای دور زدن جعبه شنی فراهم کند. به این طریق که جهبه شنی از ترجمه و تغییر فایل ها توسط موتور نمایش دهنده صفحات وب جلوگیری می کند و از دخالت بیرونی در رجیستری، فایل های سیستمی و هر خواندن و نوشتن دیگری از روی فایل های مهم ممانعت می کند.

admin بازدید : 40 چهارشنبه 20 آذر 1392 نظرات (0)

کمتر خوره بازی است که با سری بازی های بسیار محبوب و زیبای ندای وظیفه کمپانی اکتیویژن آشنایی نداشته باشد .بازی Call Of Duty: Ghosts با انتشار بیش از ۱۰ نسخه ی متفاوت و جنجالی ازسال ۲۰۰۳ تاکنون ، همواره یکی از پر طرفدارترین عناوین دنیای گیم بوده و پس از فراز و نشیب های فراوان توانسته به یکی از پرفروش ترین FPS های تاریخ گیم تبدیل شود. نسخه ی جدید این بازی تحت عنوان  call of duty ghosts حرف های زیادی برای گفتن دارد و با گرافیکی بی نظیر و امکاناتی منحصر به فرد بازگشته و فصد دارد یک تجربه ی استثنائی از ژانر اکشن تیراندازی را به طرفداران این سری هدیه کند. وقایع call of duty ghosts در سال ۲۰۲۳ رخ می دهد و در جهانی می باشد که دیگر ایالات متحده به عنوان ابر قدرت شناخته نمی شود چرا که در سال ۲۰۱۳ اتفاقاتی در این کشور رخ می دهد که منجر به تضعیف شدیدش می شود. در Call of duty: Ghosts این بار ایالات متحده در برابر کشور های آمریکای لاتین قرار خواهد گرفت. چرا که فدراسیون کشورهای آمریکای جنوبی در نهایت موفق شده اند که به منابع فراوانی دست پیدا کنند و به یک ابر قدرت جدید تبدیل شده اند.

admin بازدید : 40 چهارشنبه 20 آذر 1392 نظرات (1)

سرانجام نسخه جدید از سری بازی های محبوب و معروف پرندگان خشمگین را با عنوان Angry Birds Star Wars II توسط شرکت Rovio برای سیستم عامل ویندوز منتشر شد. این بازی در روز اول انتشار موفق به کسب 5 ستاره در گوگل پلی شده و این نشان دهنده محبوب و موفق بودن این بازی است. داستان بازی همانند سری های قبل بوده و شما باید خوکها و موانع را با پرتاب پرندگان نابود کنید و به مراحل بعدی دست پیدا کنید. در Angry Birds Star Wars II تکنولوژی جدید TELEPODS راهی جدید برای گسترش تجربه فراتر از برنامه وجود دارد همچنین تمامی شخصیت ها در بازی وجود دارند با این تفاوت که +30 شخصیت به بازی اضافه شده است. خوک شرور prequel هم در بازی وجود دارد! گرافیک بازی در مقایسه با سری های قبل زرق و برق دار تر شده است و مکان های جدید و دستاورد های چالش برانگیزی به بازی اضافه شده است.

admin بازدید : 41 چهارشنبه 20 آذر 1392 نظرات (0)

عناوین مجله آفلاین شماره 12:
تکنولوژی:
- زندگی با امواج هوشمند
- مگاپیکسل یا گیگاپیکسل؟!
- برنامه نویسی
- طراحی قالب وردپرس
- آنچه باید از ASP.NET بدانید
کتابخانه CURL
- درس دوم W2UI

بازی:
- طراحی بازی های کامپیوتری
شبکه :
- Packet Sniffing
هک و امنیت:
- حمله به مرورگر
- دستکاری بسته ها در شبکه
- بررسی سایت شودان
- دور زدن نظرسنجی
سخت افزار :
- تعمیر درایو ابتیکال
- و ...

admin بازدید : 34 چهارشنبه 20 آذر 1392 نظرات (0)

ویرایشگر (Editor) یکی از مهمترین برنامه های موجود در هر کامپیوتری هست که هرکسی بطور متداول از آن هر روز استفاده می کند. معروفترین و متداولترین ویرایشگر در سیستم عامل های Windows برنامه ی Notepad است که قطعاً همه با آن آشنایی دارند. این برنامه ی کم حجم و سریع در تمامی نسخه های Windows Microsoft وجود دارد و با ظاهری ساده امکان ویرایش متن ها را به همه ی کاربران داده است. ولی این برنامه کامل نیست و اشکالاتی دارد مخصوصا برای کاربران فارسی زبان و یا به طور کلی کاربران رایانه که زبان آن ها از راست به چپ می باشد و قسمت اعظم و مهم ماجرا ذخیره نکردن اطلاعات به صورت پیشفرض در UTF-8 است که باعث بوجود آمدن مشکلاتی در بین کاربران فارسی زبان که اطلاعات چندانی از این مورد ندارند شده است.
همچنین Notepad فقط یک ویرایشگر متن ساده است و شما نمی توانید به راحتی در آن به ویرایش انواع متون و فایل های مختلف بپردازید و فقط قابلیت تایپ را دارید و بس...
حال اگر شما از کاربرانی هستید که با انواع مختلف ویرایشگر ها باید در روز سرو کله بزنید و اگر هم از برنامه نویسانی باشید که با چندین زبان برنامه نویسی کار می کنید پس باید چندین ویرایشگر برای زبان های برنامه نویسی خود نصب کنید و به طور مجزا از آن ها استفاده کنید که این کار واقعا دشواری است.

admin بازدید : 30 چهارشنبه 06 آذر 1392 نظرات (0)

 

 

 

در این بازی شما در نقش قهرمانی هستید که باید با بی عدالتی مبارزه کنید و جرم و جنایت را از سطح شهر پاک می کنید. شما قادر خواهید بود تمام سوپر استارهای قهرمان همچون: بتمن، مرد عنکبوتی و... را برای نبرد انتخاب کنید.  در این بازی شما با دشمنان زیادی روبرو خواهید شد که باید آن ها را نابود کنید.  با انجام مبارزات و پیروزی بر آن ها قدرت خودتان را افزایش دهید و مراحل را به خوبی پشت سر بگذارید. 

admin بازدید : 45 چهارشنبه 06 آذر 1392 نظرات (0)

Assassin's Creed IV: Black Flag ششمین عنوان و چهارمین شماره از سری بازی های Assassin's Creed است که توسط کمپانی Ubisoft منتشر شده است. شخصیت اصلی بازی پدر بزرگ کانر خواهد بود. داستان بازی در عصر طلایی دزدان دریایی خواهد بود . شخصیت اصلی بازی یه دزد دریایی بریتانیایی به نام ادوارد کنوی است که در عین حال عضوی از محفل اساسین ها می باشد. او پس از ترک همسر و خانواده‌اش برای بدست آوردن ثروت و شهرت راهی دریای کارائیب می شود. او ابتدا به عنوان یک ملوان در نیروی دریایی بریتانیا خدمت کرد اما پس از پایان جنگ میان امپراتوری های اروپایی، او و دوستانش بی کار شدند و به دزدان دریایی پیوستند. در بازی با دزدان دریایی مشهوری مانند "ریش سیاه"، بنجامین هورنیگولد و آن بانی حضور خواهند داشت.

 

ادوارد فردی شلخته و بی مسئولیت است، اما روند بازی به شکلی پیش می رود که او با گروهی از Assassinها ملاقات می کند و متوجه می شود که چیزهای هیجان انگیزتری از طلا هم وجود دارند. کنوی دارای کشتی ای است که Jackdaw نام دارد. شما به وسیله آن می توانید به شکل کاملاً تازه ای در دنیای بازی گشت و گذار و سفر کنید. نقشه ای که از Havana که پایتخت کارائیب به حساب می آید تا Kingston که یک منطقه ای انگلیسی است و Nassau که منطقه دزدان دریایی است، ادامه پیدا می کند. دزدان دریایی در BF می توانند پرچم سیاهشان را درمکان های مختلفی برافراشته کنند.

admin بازدید : 37 سه شنبه 05 آذر 1392 نظرات (0)

 

(92/8/29) تغییرات:

نسخه 720p اضافه شد.
نسخه 1080p اضافه شد.
نسخه فول اچ دی اضافه شد.
نسخه دوبله فارسی با کیفیت 720p و 1080p اضافه شد.
صوت دوبله به صورت جداگانه اضافه شد.
نسخه 3 بعدی با کیفیت فول اچ دی اضافه شد.
نسخه 3 بعدی با کیفیت 1080p اضافه شد.

در این قسمت از انیمیشن اسمورف ها ، اسمورف ها به کمک دوستان نژاد انسانشان، به دنبال آزادسازی یکی از دوستانشان به نام " اسمورفت " هستند. کسی که توسط گارگامل دزدیده شده و وی قصد دارد تا با استفاده از اسمورفت به جادویی پلید دست پیدا کنه که...

admin بازدید : 38 سه شنبه 05 آذر 1392 نظرات (0)

پارکور (Parkour)‏ یا هنر جابجایی یک راه نوین برای تعامل با محیط اطراف فقط با استفاده از توانایی‌های انسان است. داوید بل، بنیان‌گذار پارکور در فرانسه می‌گوید: «جنبهٔ فیزیکی پارکور، غلبه‌کردن بر تمامی موانع پیش روست، درست مانند این‌که در شرایط اضطراری گیر کرده باشید. پارکور فقط صرف حرکات نیست، بلکه مجموعه‌ای هدفمند و دارای فلسفهٔ خاص خویش است. پس هدف پارکور، رسیدن به مقصد با استفاده از کاراترین، روان‌ترین و مستقیم‌ترین مسیر و مناسب‌ترین حرکات است که می‌تواند شامل دویدن، پریدن، بالا رفتن و خزیدن باشد.» «کارایی» یکی از مهم‌ترین مشخصه‌های پارکور است، و به این معنی است که لازم نیست حرکات سریع‌ترین باشند، بلکه باید مستقیم‌ترین و با صرف انرژی کمتری انجام شوند و همچنین مانع آسیب دیدگی دراز مدت یا کوتاه مدت شوند.

admin بازدید : 33 سه شنبه 05 آذر 1392 نظرات (0)

ای رفته ز دل ، رفته ز بر ، رفته ز خاطر
بر من منگر تاب نگاه تو ندارم
بر من منگر زانکه به جز تلخی اندوه
در خاطر از آن چشم سیاه تو ندارم…
ای رفته ز دل ، راست بگو !‌ بهر چه امشب
با خاطره ها آمده ای باز به سویم؟
گر آمده ای از پی آن دلبر دلخواه
من او نیم او مرده و من سایه ی اویم..
سیمین بهبهانی
::
::
باید از بهترین دوست ترسید…
چون هیچ کس روح تو را آنقدر عریان ندیده
که جای دقیق زخم ها را بداند !
::
::
قدیم تر ها چقدر بهانه برای “ملاقات” و “محبت” زیاد بود !
چشمه ی آب ، کوزه ی سنگین ، راه طولانی !
آب را که لوله کشی کرده اند همه چیز خراب شده !
::
::
دلم یه رمان میخواد…
اولش من و تو باشیم…..
آخرش ما…
::
::
گاهی آدم دلش فقط یک دوستت دارم می‌خواهد
که نمیرد!
“افشین صالحی”
::
::
صدا … رفت
تصویر … رفت
خاطره اش … نمیرود . . .

بقیه در ادامه مطلب

admin بازدید : 42 پنجشنبه 09 آبان 1392 نظرات (0)

نسخه فشرده شده BlackBox و Update 1 اضافه شد.

سری Battlefield همواره از بزرگترین بازی های موجود در هر نسل بوده اند كه نسخه های جدید آن بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. پس از موفقیت های كسب شده در مجموعه Bad Company، قرار شد تا در ادامه یك نسخه اصلی برای این سری عرضه شود. به این ترتیب Battlefield 3 در سال 2011 منتشر شد كه دارای یك اكشن نفس گیر و هیجان انگیز بود و هنوز هم كسانی هستند كه بخش تك نفره آن را با وجود ضعف های فراوان، برای چندمین بار تجربه می كنند. البته بیشترین موفقیت این بازی به بخش چندنفره آن مربوط می شود كه توانسته به یكی از پرمخاطب ترین عناوین گروهی شبكه های آنلاین تبدیل شود.پس از شكست Medal of Honor: Warfighter‌ در 2012، بار دیگر همه نگاه ها بسوی BF معطوف شده و همانطور كه انتظار می رفت، EA جوخه جدید خود رو وارد چهارمین میدان نبرد نمود و اینگونه شد كه Battlefield 4 به رسمیت رسید. سپس بدون هیچگونه درنگی، تریلر و ویدیوی مفصلی از گیم پلی بازی به نمایش درآمد كه این نوع عملكرد EA واقعاً تحسین برانگیز بوده و تأثیر بسزایی بر همه گیر شدن BF4 داشته است. اولین نمایش های بازی به قدری نفس گیر و فوق العاده به نظر می رسید كه هر كسی را به تأمل وامی داشت. گیم پلی پخش شده، تحت عنوان Finishing in Baku دارای نكات ریز و درشت بسیاری بوده و نوید یك اكشن ناب دیگر را به طرفداران این سری می دهد.

admin بازدید : 36 سه شنبه 07 آبان 1392 نظرات (1)

گریه هایم بی صداست عشق من بی انتهاست

برای مشاهده ی تمامی پیامک ها به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید

 

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

 

به چشمانت بیاموز که هر کسی ارزش دیدن ندارد

 

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

 

عشق یعنی از دیدن چهره همیشگی خسته نشی

 

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

 

یادمان باشد از امروز خطایی نکنیم گر چه در خود شکستیم صدایی نکنیم یادمان باشد اگر خاطرمان تنها ماند طلب عشق ز هر بی سروبایی نکنیم

 

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

 

امروز دیدمت خسته بودی اگه اشتباه نکنم دل شکسته بودی دیگه دوستم نداری می دونم حتما به دیگری دل بسته بودی

 

admin بازدید : 35 سه شنبه 07 آبان 1392 نظرات (0)

پشت هر مرد موفقی…

بالاخره یه روز میخاره !
که هیچ زنی هم نمیدونه دقیقا کجاشه

:: ::

:: ::

قبلا از کسی خوشت می اومد باس آمار درمی آوردی مجرده یا متاهل
ولی جدیدا از یکی خوشت میاد باس بری تحقیق کنی ببینی دخدره یا پسر

:: ::

:: ::

همیشه از سال اول ابتدایی تا سال آخر دبیرستان ،
یه نفر هست که سر هر امتحانی میپرسه:
“با خودکار یا با مداد؟”
ینی اینجور آدما آرپیچی هم کمشونه !!

:: ::

:: ::

 ﯾﮑﯽ ﺍﺯ بزرگترین شکستهای عشقی که دخدرای همکلاسی من میخورن ﺍﯾﻨﻪ ﮐﻪ :

من خودم جزوه می نویسم !!
والللا ؛ دست خطمم خیلی خوبه

:: ::

:: ::

مورد داشتیم رفته بودن تفریح بارون گرفته همه رفتن زیر کلیپس دختره …
میگن ۶نفر بودن که حتی یه ذره هم خیس نشدن 

:: ::

:: ::

همیشه دوست داشتم یکى بهم بگه “اما آخه آقاجون !”
منم بگم “اما بى اما ، دیگه م به من نگو آقاجون”
بعدم از کادر برم بیرون که دوربین بره رو صورت اون 

admin بازدید : 98 سه شنبه 07 آبان 1392 نظرات (0)

تصویری که باعث شد شرکت ادوبی دیگر نسخه جدید فتوشاپ را به بازار راهی نکند 

در حال حاضر استفاده از فتوشاپ حرام و غیر مجاز است

برای دیدن تصویر به ادامه مطلب مراجعه کنید

admin بازدید : 39 پنجشنبه 02 آبان 1392 نظرات (0)

 چــقــدر مــتــفــاوتـــنــد آدمــهــا . . .
عــشــق بــرایی یــکــی دلــگــرمــی . . .
و بــرای دیــگــری ســرگــرمــی . . .

 

اس ام اس عاشقانه

 

بیائید تا هستیم همدیگر را لمس کنیم، سنگ قبر احساس ندارد . . .

 

اس ام اس عاشقانه

 

پزشکی قانونی علت مرگ نامبرده را
بسته شدن روزنه های امید ذکر کرد . . .

 

اس ام اس عاشقانه 

 

حیف که روی تو غیرت دارم
وگرنه از همین سطر روسریت را برمیداشتم
تا همه ببینند چه خیالی بافته ام از موهایت . . .

 

اس ام اس عاشقانه جدید  

 

” سکوت “
خطرناکتر از حرفهای نیشدار است
کسی که سکوت میکند ،
روزی
” سرنوشت “
حرفهایش را به شما خواهد گفت

 

اس ام اس عاشقانه جدید

 

 آنقدر جای تو خالیست

که هیچ گزینه ای آن را پر نمیکند حتی تمام موارد . . .

admin بازدید : 33 پنجشنبه 02 آبان 1392 نظرات (0)

قدتموم گلهای یاس.با قلبی پر احساس.قسم به اون خدایی که اون بالاست..دوست دارم

اس ام اس عاشقانه

حکایت عجیبی دارد این اشک! کافیست حروفش رابه هم بریزی تابرسی به “کاش” …

اس ام اس

مرابه تختم ببندیدوسیگاری برایم روشن کنیدوتنهایم بگذارید, هرچقدرهم نالیدم وفریادزدم به سراغم نیایید! من دارم”او”راترک میکنم…

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 90
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 41
  • بازدید ماه : 40
  • بازدید سال : 1,721
  • بازدید کلی : 12,994