loading...
سایت دانلود|بهترین سایت دانلود|اس ام عاشقانه|جوک خفن|رمان|خبر|عکس
admin بازدید : 37 جمعه 26 مهر 1392 نظرات (0)

بچه که بودیم سر کلاس قرآن میخواستم قرآن بخونم یه ژستی میگرفتم که نگو !
بسم الله الرحمن الرحیم رو فقط مثل عبدالباسط میخوندم ، بقیه شو میرفتم تو پایه عباس قادری و جواد یساری 

:: ::

funfoom.rzb.ir

:: ::

ﭼﺮﺍ ﻭﻗﺘﯽ ﮐﻨﺘﺮﻝ ﮔﻢ ﻣﯿﺸﻪ ﻫﻤﻪ ﻓﮏ ﻣﯿﮑﻨﻦ ﺯﯾﺮ ﻣﻨﻪ؟ ﻫﯽ ﻣﯿﮕﻦ ﭘﺎﺷﻮﻭ .... ﻧﻪ ﺍﯾﻨﺠﻮﺭﯼ ﻧﻪ ﮐﺎﻣﻞ ﭘﺎﺷﻮﻭﻭ ... ﻧﯿﺲ ﺩﯾﮕﻪ ﺁﻗﺎﺟﻮﻥ ﺑﺎﺷﻪ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﻣﯿﮑﻨﻢ ﺩﯾﮕﻪ 

:: ::

funfoom.rzb.ir

:: ::

بچه ها ﺩﯾﺪﻳﻦ ﺗﻮ ﻓﻴﻠﻤﺎ : 
ﻳﻜﻲ ﺗﻴﺮ ﻣﻴﺨﻮﺭﻩ ﻭ ﻣﻴﻮﻓﺘﻪ ﺯﻣﻴﻦ ﺑﻪ ﺭﻓﻘﺎﺵ ﻣﻴﮕﻪ: 
ﺷﻤﺎ ﻓﺮﺍﺭ ﻛﻨﻴﺪ ﻧﮕﺮﺍﻥ ﻣﻦ ﻧﺒﺎﺷﻴﻦ .... 
ﻫﻤﺶ ﺯﺭ ﻣﻔﺘﻪ! 
ﻣﻦ ﺍﮔﻪ ﺗﻴﺮ ﺑﺨﻮﺭﻡ ﺑﺒﻴﻨﻢ ﺭﻓﻘﺎﻡ ﺩﺍﺭﻥ ﻣﻴﺮﻥ، 
ﺍﺯ ﭘﺸﺖ ﻫﻤﻪ ﺷﻮﻧﻮ ﻣﻴﺒﻨﺪﻡ ﺏ ﺭﮔﺒﺎﺭ! 
ﮔﻔﺘﻪ ﺑﺎﺷﻢ! 
(((= 

:: ::

funfoom.rzb.ir

:: ::

رفتم فروشگاه کلی خرید کردم، 
یارو فاکتورو بهم داده 
منم با کلی اعتماد به نفس کارت بانکمو دادم 
بهش، دیدم وایساده منو نگاه میکنه! میگم :کارت خون ندارین؟ 
میگه :دارم ولی کارت اتوبوسو نمی خونه 

:: ::

funfoom.rzb.ir

:: ::

ﻭﺍﺳﻪ ﻣﺮﺩﻡ ﺷﺒﺎ ﺗﻮ ﺗﺮﺍﺱ ﻭﯾﻼﺷﻮﻥ ﮔﯿﺘﺎﺭ ﻣﯿﺰﻧﻦ ﺗﺎ ﺧﻮﺍﺑﺸﻮﻥ ﺑﺒﺮﻩ

ﺯﯾﺮ ﭘﻨﺠﺮﻩ ﻣﺎﻡ ﯾﻪ ﻭﺍﻧﺘﯽ ﻫﯽ ﺍﺳﺘﺎﺭﺕ ﻣﯿﺰﻧﻪ ﻻﻣﺼﺐ ﺭﻭﺷﻨﻢ ﻧﻤﯿﺸﻪ !

:: ::

funfoom.rzb.ir

:: ::

از هر دستی که بدی همون دستت نمک نداره …

:: ::

funfoom.rzb.ir

:: ::

باران باشد
تو باشی
یک خیابان بی انتها
من میرم خونه چون مریض میشم …
اصن من از آمپول میترسم !

:: ::

funfoom.rzb.ir

:: ::

مردها کلا به دو گروه اصلی تقسیم میشن :
گروه اول
گروه دوم
تنها تفاوتشونم هم در اینه که همشون تو یه گروه جا نمیشدن !

:: ::

funfoom.rzb.ir

:: ::

مگه نمیگن مدرسه خونه دوم آدمه ؟
به خدا ما تو خونمون با شلوار راحتی میگردیم و لم میدیم ولی نمیدونم چرا تو مدرسه وقتی شلوار راحتی میپوشی میگن مگه اینجا خونه خالس ؟!؟!؟! خونه خودمونه میخوایم توش اینجوری بگردیم … مگه نه ؟
تازه وقتی رو در و دیواراش یه چیزی مینویسیم میگن شما تو خونه خودتونم رو در و دیواراش یادگاری مینویسین ؟
دیگه من چی بگم به اینا ؟ تکلیفشون با خودشونم مشخص نیست !

:: ::

funfoom.rzb.ir

:: ::

بچه بودم وقتی اسفناج میخوردم حس میکردم زورم بیشتر شده و میرفتم تو کوچه دعوا !
کتک میخوردم برمیگشتم به ملوان زبل فحش میدادم …

:: ::

funfoom.rzb.ir

:: ::

با پسر عمم نشستیم داریم فیلم جنگی خفن نگاه میکنیم ، آخر فیلم جوگیر شدم سینه خیز رفتم تلوزیونو خاموش کردم ؛ اومدم دیدم پسر عمم تیر خورده مرده …

:: ::

funfoom.rzb.ir

:: ::

دیشب پشت چراغ قرمز بودیم دیدم افسر داره یکی رو جریمه میکنه که از چراغ قرمز قبلی رد شده …
یارو می گفت : سرکار ننویس ندیدمت !

:: ::

funfoom.rzb.ir

:: ::

اونقد آدما خون خودشون رو کثیف کردن که مجبور شدم برم گیاهخوار بشم !
(از دفتر خاطرات یک پشه)

:: ::

funfoom.rzb.ir

:: ::

یعنی من عاشق اینایی هستم که میان تو داروخونه و به صندوقدار هم میگن “دکتر” !!!

:: ::

funfoom.rzb.ir

:: ::

+ چیزمو ول کن !
- خودت چیزمو ول کن !
+ چیز خودمه !
- نخیرم ، چیز خودمه !
“کشمکش دو بچه موش سوسول تازه خارج از کشور رفته بر سر یه تیکه پنیــــــر !”

:: ::

funfoom.rzb.ir

:: ::

فقط تو ایرانه که وقتی راننده تاکسی دنده عقب میگیره مسافراشم برمیگردن عقب رو نگاه میکنن …

:: ::

funfoom.rzb.ir

:: ::

مغز آدم هم عجیب جونوریه ! یادش میمونه که یه چیزی یادش رفته اما یادش نمیمونه که چی یادش رفته !
امیدوارم خدا در ورژن های بعدی این باگ رو رفع کنه …

:: ::

funfoom.rzb.ir

:: ::

گرگه میره دره خونه شنگول و منگول میگه منم منم مادرتون …
خرسه میاد دم در میگه : بابا تو منو کچل کردی اونا ۱۰ ساله از اینجا رفتن !

:: ::

funfoom.rzb.ir

:: ::

روزی ز سر سنگ عقابی برخاست …
خسته شد و بنشست !

:: ::

funfoom.rzb.ir

:: ::

میزان مالکیت کنترل تی وی تو خونه ی ما :
مامان ۹۸%
بابا ۰۱%
خواهرم ۰٫۵%
دیگران ۰٫۵%
من ۰٫۰۰%
من
و همچنان من

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 90
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 100
  • بازدید ماه : 395
  • بازدید سال : 2,076
  • بازدید کلی : 13,349