loading...
سایت دانلود|بهترین سایت دانلود|اس ام عاشقانه|جوک خفن|رمان|خبر|عکس
admin بازدید : 35 چهارشنبه 24 مهر 1392 نظرات (0)
همیشه وقتی پر از حرفی...
وقتی بغض می کنی...
وقتی داغونی...
وقتی دلت شکسته...
دقیقا همین وقتا اینقدر حرف داری که فقط میتونی بگی
بیخیال....
:: ::
:: ::
این روزها به این فکر میکنم که چرا همیشه محاسبات ما آدما درست در نمیاد؟
چرا بدیهیات زندگی­، همیشه قوی­تر از باورهای ماست؟
چرا بازی خوردن از توهمات؛ همیشه پذیرفتنی­تر از، راکد ماندن کنار واقعیت­های زندگیه!!!!
:: ::
:: ::
گویند سنگ لعل شود در مقام صبر
آری شود ولیک به خون جگر شود
 :: ::
:: ::
نیامده بودی جای خالی ات را پر کنی ........امده بودی ببینی که من با جای خالیت چه می کنم
:: ::
:: ::
بدتراز تنهايي
گندهايي است كه
به باورهاي يكديگر ميزنيم
:: ::
:: ::
از تو دلگیر نیستم .....از دلم دلگیرم .....که چرا نبودنت را صبورانه تحمل میکند
:: ::
:: ::
چه ساده بودم آن هنگام که می پنداشتم شکستن دل کسی ناگوار ترین حادثه عالم است.امروز که دلم شکست و آب از آّب تکان نخورد به سادگی خودم میخندم....
:: ::
:: ::
تـو چـه مـیفـهـمـی از روزگـارم ….
از دلـتـنـگـی ام …
گـاهـی بـه خـدا الـتـمـاس مـیـکـنـم …
خـوابـت را بـبـیـنـم …
مـیـفـهـمـی ؟!!
فـــــقــــــط خـــوابــــــت را !!!
:: ::
:: ::
این بار سازت را با ساز
دل من
کوک کن وبیا همنوازی کنیم
بی شک این ملودی
زیباترین ملودی جهان
:: ::
:: ::

 

 هنر عاشقی من این بود که بی تو....با تو بودم.....
:: ::
:: ::
اگر از ترس نرسیدن به هدف دچار استرس شدی بدان که هنوز هم به خودت بیشتر از خدا اعتماد داری ..
این یعنی شکست .........
:: ::
:: ::
پدرم گفت:
مردم دو نوع هستند
بخشنده و گیرنده
گیرنده ها بهتر میخورند
اما بخشندگان بهتر میخوابند...
(توماس مارلو)
:: ::
:: ::
وقتـــی مــــــرا " شمــــا " خطابــ میکنی!
یا "خانم"
منــــی که تـا دیــــروز عـــــــــــزیز دلـتـــــــ بودم
درد دارد 
درد
:: ::
:: ::
رفــــیــــق..
.
.
مـبـادا "گـرفـتـه" بـاشـی; کــه شـهـری را بـه نـمـاز آیـــات وا مــیــدارم...
:: ::
:: ::
بن بستِ زندگی جائیست که؛ 
نه حقِ دوست داشتن داری و نه
توانِ
فراموشی...
:: ::
:: ::
ی تو نه بوی خاک نجاتم داد
نه شمارش ستاره ها تسکینم....
چرا صدایم کردی؟
چرا؟؟
:: ::
:: ::
دنبال بهانه نگرد عزيزکم ...!!!
چشم که گذاشتم؛
برو ...!!!
هر وقت خواستي برگرد ...!!!
من ...
تا بي نهايت شمردن را بلدم !
:: ::
:: ::
گاهی گردش پرگار تقدیر در دست تو نیست...
باید بنیشینی و نظاره کنی ...
اما "مرکــــــــــــــــز" را که درست انتخاب کرده باشی، "دلت قرص باشد"...
دیگر هر چه می خواهد بچرخد ...
:: ::
:: ::
به دنبال ردپایت بر کنار ردپاهای
خودم بر روی شن های خیس دریا
میکشتم
ولی افسوس مگردیوانه شده ام
مگرخیال هم
ردپابرجامیگذارد.....
:: ::
:: :: 
آغوش  تو  كه  باشد
خواب  ديگر  بهانه  اي  براي خستگي  نيست
و تپش هاي  قلبت  مي شود  لالايي  كودكانه ام
كنارم  بمان
مي خواهم  صبح  چشمانم
در  نگاه  تو  بيدار  شود
 :: ::
:: ::
همیشه باید دنبال کسی باشی که نتونی بدون اون زندگی کنی .......
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 90
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 77
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 150
  • بازدید ماه : 445
  • بازدید سال : 2,126
  • بازدید کلی : 13,399