loading...
سایت دانلود|بهترین سایت دانلود|اس ام عاشقانه|جوک خفن|رمان|خبر|عکس
admin بازدید : 36 یکشنبه 28 مهر 1392 نظرات (0)

روز تولد تو و گرچه نه یم کنار تو / مبارک ای عزیز جان تولد و بهار تو
در این دیار نازنین ، که یاسمن شکفته است / شکفته باد نرگس جمال نوربار تو . . .

:: ::

www.funfoom.rzb.ir

:: ::

امروز هوا دوباره
حس قشنگی داره
نم نم عشق و مستی
از آسمون میباره
تولدت مبارک
ای گل گلدون من
هزار سال زنده باشی
بسته به تو جون من

:: ::

www.funfoom.rzb.ir

:: ::

چه خوب شد که  به دنیا آمدی و چه خوبتر که دنیای من شدی
عزیزم تولدت مبارک . . .

:: ::

www.funfoom.rzb.ir

:: ::

عزیزم هر چی پرستو تو هواست / هرچی فرشته تو آسمون هاست
همه فریاد میزنند ، خانه ات گرم ز مهر
گریه ات از سر شوق / خنده ات از ته دل
هر غروبت شاد / روزگارت خوش باد

:: ::

www.funfoom.rzb.ir

:: ::

الفبا برای سخن گفتن نیست ، برای نوشتن نام توست اعداد پیش از تولد تو به صف ایستاده اند تا راز زاد روز تو را بدانند . . .
تولدت مبارک . . .

:: ::

www.funfoom.rzb.ir

:: ::

روز تولد تو / روز نگاه باران
بر شوره زار تشنه / بر این دل بیابان
روز تولد تو / گویی پر از خیال است
یاس و کبوتر و باد / در حیرت تو خواب است
تولدت میارک . . .

:: ::

www.funfoom.rzb.ir

:: ::

عزیزم ، تولدت آغاز تمام خوبی هاست  ، روز تولدت مبارک . . .

 

:: ::

www.funfoom.rzb.ir

:: ::

برای روز تولد تو ۲ شاخه گل میخرم ۱ شاخه گل طبیعی یک شاخه گل مصنوعی
و روی شاخه گل مصنوعی مینویسم تا پر پر شدن این گل دوستت دارم
تولدت مبارک .

:: ::

www.funfoom.rzb.ir

:: ::

سلامتی رفیقایی که از پله نامردی رد نمیشن ولی تو دریای مردونگی غرق میشن
تولد جاودانه ترین اختر تابناک آسمان رفاقت را  تبریک می گویم  . . .

:: ::

www.funfoom.rzb.ir

:: ::

سلامتی رفیقایی که از پله نامردی رد نمیشن ولی تو دریای مردونگی غرق میشن
تولد جاودانه ترین اختر تابناک آسمان رفاقت را  تبریک می گویم  . . .

:: ::

www.funfoom.rzb.ir

:: ::

واسه ما جشن تولدت یک بهونه بود همیشه . که رو هدیه بنویسی دلم از تو دور نیمشه !

:: ::

www.funfoom.rzb.ir

:: ::

تولدت مبارک . . .
فوووووووت . . .
فوووووووت . . .
فوووووووت . . .
فوووووووت . . .
فوووووووت . . .
بیا شمعها رو فوت کن !
تولدت مبارک !

:: ::

www.funfoom.rzb.ir

:: ::

تو یک تولدی شدی به قلب زخمی ام ببین / که با تو من ظهور شدم احیا شدم مثل نگین
عزیز مبارکت باشه امروز روز تولدت / این قلب خسته منه بردار برو ما خودت . . .

:: ::

www.funfoom.rzb.ir

:: ::

زمین اون گل رو به دست سرنوشت داد و سر نوشت اون گل رو تو قلب من کاشت تا باغچه خالی قلبم جایگاه یک گل باشد . گل یاسمنم تولدت مبارک .

:: ::

www.funfoom.rzb.ir

:: ::

تو دنیای بی سروته من چی دارم به جز خودت
می خوام که غوغا بکنم بیام جشن تولدت
تویک تولدی شدی به قلب زخمی ام ببین
که با تومن ظهور شدم احیا شدم مثل نگین

:: ::

www.funfoom.rzb.ir

:: ::

پرواز در آسمان  آرزوها و فرود در فرودگاه موفقیت را برایتان آرزومندم !
تولدتان مبارک . . .

:: ::

www.funfoom.rzb.ir

:: ::

تو یک تولدی شدی به قلب زخمی ام ببین
که با تو من ظهور شدم احیا شدم مثل نگین
عزیز مبارکت باشه امروز روز تولدت
این قلب خسته منه بردار برو ما خودت

:: ::

www.funfoom.rzb.ir

:: ::

امروز روز توست ، روز میلادت
دنیا تبسم کرده است امروز با یادت
امروز بی شک اسمان ابی ترین ابیست
چرخ و فلک همچون دلم درگیر بی تابیست
تولدت مبارک

:: ::

www.funfoom.rzb.ir

:: ::

دیدم داره بارون میاد خوب که نگاه کردم ، هوا که ابری نبود !
بیشتر دقت کردم فهمیدم .اون فرشته ها هستن که دارن گریه میکنن !
آخه یکی ازشون کم شده !
مهربون ترین تولدت مبارک .

:: ::

www.funfoom.rzb.ir

:: ::

ای روشنی گسترده ، ای زیبایی محض ، ای آسمان بی کران مهربانی
کلامی می آفرینم تا با تو سخن بگویم
سالروز زمینی شدنت مبارک . . .

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 90
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 66
  • بازدید ماه : 65
  • بازدید سال : 1,746
  • بازدید کلی : 13,019