loading...
سایت دانلود|بهترین سایت دانلود|اس ام عاشقانه|جوک خفن|رمان|خبر|عکس
admin بازدید : 40 پنجشنبه 02 آبان 1392 نظرات (0)

 چــقــدر مــتــفــاوتـــنــد آدمــهــا . . .
عــشــق بــرایی یــکــی دلــگــرمــی . . .
و بــرای دیــگــری ســرگــرمــی . . .

 

اس ام اس عاشقانه

 

بیائید تا هستیم همدیگر را لمس کنیم، سنگ قبر احساس ندارد . . .

 

اس ام اس عاشقانه

 

پزشکی قانونی علت مرگ نامبرده را
بسته شدن روزنه های امید ذکر کرد . . .

 

اس ام اس عاشقانه 

 

حیف که روی تو غیرت دارم
وگرنه از همین سطر روسریت را برمیداشتم
تا همه ببینند چه خیالی بافته ام از موهایت . . .

 

اس ام اس عاشقانه جدید  

 

” سکوت “
خطرناکتر از حرفهای نیشدار است
کسی که سکوت میکند ،
روزی
” سرنوشت “
حرفهایش را به شما خواهد گفت

 

اس ام اس عاشقانه جدید

 

 آنقدر جای تو خالیست

که هیچ گزینه ای آن را پر نمیکند حتی تمام موارد . . .

 

اس ام اس عاشقانه جدید

  

شادی هایم هدیه به تو
کم بودنش را بر من خرده مگیر
این تمام سهم من از دنیاست . . .

 

اس ام اس عاشقانه جدید

 

 از استادى پرسیدند: آیا قلبى که شکسته بازهم میتواند عاشق شود ؟

استادگفت :بله
پرسیدند : آیا شما  تا کنون از لیوان شکسته اب خورده اید؟
استادپاسخ داد :آیا شما به خاطر لیوان شکسته از آب خوردن
دست کشیده اید!؟

 

اس ام اس عاشقانه جدید

 

نه سرو و نه باغ و نه چمن می خواهم
نه لاله نه گل نه نسترن می خواهم
خواهم ز خدای خویش کنجی خلوت
من باشم و آن کسی که من می خواهم . . .

 

اس ام اس عاشقانه جدید

 

خدایا من به کدامین دلتنگی خندیدم که این چنین دلتنگم . . .

 

اس ام اس عاشقانه جدید

 

نگذار هرکسی از راه رسید با ساز دلت تمرین نوازندگی کند . . .

 

اس ام اس عاشقانه

 

پیش از “تو” چیزی نبود
بعد از “تو” چیزی نیست
با “تو” اما …

 

اس ام اس عاشقانه 

 

یکباره بهانه ای به سر خواهم کرد
تن پوش غم از قلب به در خواهم کرد
بر شوق رسیدن تو دل خواهم داد
هم دوش هوای تو سفر خواهم کرد . . .

 

اس ام اس عاشقانه 

 

جای خالیت را انقدر با چشمانم آب میدهم که باز کنارم سبز شوی . . .

 

اس ام اس عاشقانه

 

خدایا مرا چه طعمی آفریدی
که همه از من زود سیر میشوند . . .


اس ام اس عاشقانه

  

آنقدر دوست داشتنى هستى
که ایستاده هم به دل مى نشینى . . .

 

اس ام اس عاشقانه

 

چای هایت را تلخ نخور
یک بار نگاهم کن
تمام قند های دلم را برایت آب میکنم . . .

 

اس ام اس عاشقانه

 

انگار میدان است… دلم را میگویم… هر که از راه میرسد دورش میزند

 

اس ام اس عاشقانه

 

به جرم اینکه دلم آه هست و آهن نیست
کسی به جز تو در این روزگار با من نیست
خوش آمدی… بنشین
آفتاب دم کردم
که چای دغدغه ی عاشقانه ی من نیست

 

اس ام اس عاشقانه

 

حرفی نزنی طاقت جنجال ندارم
بدجور شکسته ست دلم حال ندارم
درهای قفس باز و دلم عاشق پرواز
از حس پریدن پرم و بال ندارم

 

اس ام اس عاشقانه

 

گاهی یک نگاه آنقدر مهربان است که چشم هرگز رهایش نمیکند
گاهی یک عشق آنقدر ماندگار است که زمان حریفش نمیشود
و گاهی یک دوست آنقدر عزیز است که قلب رهایش نمیکند !

 

اس ام اس عاشقانه

 

دختر کوچولو :چیکارم داشتی گفتی بیام اینجا؟
پسر کوچولو :میشه با پسرای دیگه بازی نکنی؟

 

اس ام اس عاشقانه

 

آن چیزی که تنگ شده،
دل است برای تو..
وجهان است، برای من…

 

اس ام اس عاشقانه

 

اگه یه زن تو رو اونقدر دوس داشته باشه که از آرزوهاش به خاطرت بگذره
از خدا یه عمر تازه بخواه…
یه عمر واسه خوشبخت کردنش خیلی کمه!

 

اس ام اس عاشقانه

 

ادعای بی تفاوتی سخت است!
آن هم
نسبت به کسی که
زیباترین حس دنیا را،
با او تجربه کردی….!

 

اس ام اس عاشقانه

 

عاشقی یعنی بعد از دو ساعت اس ام اس بازی با عشقت
شب که دلتنگش میشی دوباره میشینی

همون اس ام اسای تکراری رو میخونی 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 90
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 71
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 144
  • بازدید ماه : 439
  • بازدید سال : 2,120
  • بازدید کلی : 13,393