loading...
سایت دانلود|بهترین سایت دانلود|اس ام عاشقانه|جوک خفن|رمان|خبر|عکس
admin بازدید : 36 جمعه 22 آذر 1392 نظرات (0)

 

Monsters University BDRip (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

تقدیم به بچه‌های خوب ایران

منتظر عرضه آثار دیگر گلوری (قدیمی و جدید) بطور رسمی از سایت دانلودها باشید … بزودی!

 

Monsters University Glory cover2 small دانلود دوبله گلوری انیمیشن دانشگاه هیولاها   Monsters University 2013

 

نام انیمیشن: Monsters University – دانشگاه هیولاها

ژانر: انیمیشن، ماجراجویی، کمدی

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: ۱۰۴ دقیقه

حجم: ۷۶۴/۱۲۸۶ مگابایت

کیفیتBDRip 720p/ BDRip 1080p

IMDB

توجه: دوبله‌های دیگر موجود در سایت‌های متفرقه با نام‌های آواژه و … که در توضیحاتشان از عنوان گلوری وام گرفته‌اند به‌هیچ عنوان ارتباطی به مجموعه گلوری ندارند. تنها نسخه دوبله گلوری برای اولین بار از طریق سایت دانلودها عرضه شده است. برای مشاهده‌ی خبر در وبسایت گلوری، می‌توانید اینجا را کلیک کنید.

مدیریت دوبلاژ: مهرداد رئیسی، مدیر دوبلاژ نسخه اول ( کارخانه هیولاهای گلوری) و بنیانگذار گلوری انترتینمنت

دوبله فارسی (گلوری)

خلاصه داستان: نگاهی به دوران دانشگاهی مایک ( Mike ) و سولی ( Sulley ) بیندازید. زمانی که آن ها بهترین دوست یکدیگر نبودند و …

admin بازدید : 42 پنجشنبه 21 آذر 1392 نظرات (0)
 

 

با استفاده از این برنامه گوشی خود را به عنوان یک چراغ قوه حرفه ای استفاده کنید. برنامه فوق دارای محیطگرافیکی و متفاوت نسبت به دیگر برنامه ها می باشد. این برنامه می تواند در مواقعی که به یک چراغ قوه نیاز دارید بسیار کار آمد باشد. کار با آن نیز بسیار آسان است و شما می توانید از طریق ویجت به راحتی چراغ قوه را خاموش و روشن نمایید. این نرم افزار افکت های زیادی دارد و حتی می تواند به عنوان یک چراغ چشمک زن برای مواقع خاص مورد استفاده قرار گیرد. قابلیت Night Vision این برنامه امکان دیدن اشیاء در تاریکی را فراهم می کند. 

admin بازدید : 35 چهارشنبه 20 آذر 1392 نظرات (0)

مرورگر وب جدید Google Chrome - گوگل کروم، از شاخص های امنیتی مهمی برخوردار است که باعث می شود گوگل از این نظر آنرا با مرورگر اپل سفری، موزیلا فایرفاکس و نسخه جدید اینترنت اکسپلورر مقایسه کند.
مرورگر کروم از چهارچوب مشابه دیگر مرورگر ها بهره برده است. به ویژه در استفاده از تکنیک تهیه لیست سیاه از سایت های مخرب و روش گشت وب سایت ها در پشت لایه های امنیتی از جمله درون "جعبه شنی" و مرور ناشناس اینترنت.
گوگل با ارائه گوگل کروم وارد بازار مرورگرهای وب شده است که هنوز انحصار آن در دست مایکروسافت اینترنت اکسپلورر می باشد. اما آیا این تفاوت های امنیتی کروم باعث می شود این مرورگر در جلوه کاربران متمایز ظاهر شود؟
گوگل کروم از قابلیتی معرفی شده در Internet Explorer 8 بهره می برد با نام مرور ناشناس (Incognito) که اجازه می دهد کاربر در این وضعیت با مرور وب سایت ها هیچ رد پایی از خود بر جای نگذارد حتی فایل های کوکی فقط تا هنگام باز بودن پنجره جست و جو در سیستم زنده خواهند بود.
همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند.

این جعبه شنی در واقع به مفهوم ساده به معنی آن است که هنگامی که یک مهاجم سعی می کند به درون مرورگر نفوذ کند و بتواند از طریق آن به فایل های سیستمی و ریجستری دسترسی پیدا کند، مرورگر در وضعیت جعبه شنی کار را برای مهاجم سخت تر می کند زیرا وی می بایست اکنون راهی نیز برای دور زدن جعبه شنی فراهم کند. به این طریق که جهبه شنی از ترجمه و تغییر فایل ها توسط موتور نمایش دهنده صفحات وب جلوگیری می کند و از دخالت بیرونی در رجیستری، فایل های سیستمی و هر خواندن و نوشتن دیگری از روی فایل های مهم ممانعت می کند.

admin بازدید : 40 چهارشنبه 20 آذر 1392 نظرات (0)

کمتر خوره بازی است که با سری بازی های بسیار محبوب و زیبای ندای وظیفه کمپانی اکتیویژن آشنایی نداشته باشد .بازی Call Of Duty: Ghosts با انتشار بیش از ۱۰ نسخه ی متفاوت و جنجالی ازسال ۲۰۰۳ تاکنون ، همواره یکی از پر طرفدارترین عناوین دنیای گیم بوده و پس از فراز و نشیب های فراوان توانسته به یکی از پرفروش ترین FPS های تاریخ گیم تبدیل شود. نسخه ی جدید این بازی تحت عنوان  call of duty ghosts حرف های زیادی برای گفتن دارد و با گرافیکی بی نظیر و امکاناتی منحصر به فرد بازگشته و فصد دارد یک تجربه ی استثنائی از ژانر اکشن تیراندازی را به طرفداران این سری هدیه کند. وقایع call of duty ghosts در سال ۲۰۲۳ رخ می دهد و در جهانی می باشد که دیگر ایالات متحده به عنوان ابر قدرت شناخته نمی شود چرا که در سال ۲۰۱۳ اتفاقاتی در این کشور رخ می دهد که منجر به تضعیف شدیدش می شود. در Call of duty: Ghosts این بار ایالات متحده در برابر کشور های آمریکای لاتین قرار خواهد گرفت. چرا که فدراسیون کشورهای آمریکای جنوبی در نهایت موفق شده اند که به منابع فراوانی دست پیدا کنند و به یک ابر قدرت جدید تبدیل شده اند.

admin بازدید : 40 چهارشنبه 20 آذر 1392 نظرات (1)

سرانجام نسخه جدید از سری بازی های محبوب و معروف پرندگان خشمگین را با عنوان Angry Birds Star Wars II توسط شرکت Rovio برای سیستم عامل ویندوز منتشر شد. این بازی در روز اول انتشار موفق به کسب 5 ستاره در گوگل پلی شده و این نشان دهنده محبوب و موفق بودن این بازی است. داستان بازی همانند سری های قبل بوده و شما باید خوکها و موانع را با پرتاب پرندگان نابود کنید و به مراحل بعدی دست پیدا کنید. در Angry Birds Star Wars II تکنولوژی جدید TELEPODS راهی جدید برای گسترش تجربه فراتر از برنامه وجود دارد همچنین تمامی شخصیت ها در بازی وجود دارند با این تفاوت که +30 شخصیت به بازی اضافه شده است. خوک شرور prequel هم در بازی وجود دارد! گرافیک بازی در مقایسه با سری های قبل زرق و برق دار تر شده است و مکان های جدید و دستاورد های چالش برانگیزی به بازی اضافه شده است.

admin بازدید : 41 چهارشنبه 20 آذر 1392 نظرات (0)

عناوین مجله آفلاین شماره 12:
تکنولوژی:
- زندگی با امواج هوشمند
- مگاپیکسل یا گیگاپیکسل؟!
- برنامه نویسی
- طراحی قالب وردپرس
- آنچه باید از ASP.NET بدانید
کتابخانه CURL
- درس دوم W2UI

بازی:
- طراحی بازی های کامپیوتری
شبکه :
- Packet Sniffing
هک و امنیت:
- حمله به مرورگر
- دستکاری بسته ها در شبکه
- بررسی سایت شودان
- دور زدن نظرسنجی
سخت افزار :
- تعمیر درایو ابتیکال
- و ...

admin بازدید : 34 چهارشنبه 20 آذر 1392 نظرات (0)

ویرایشگر (Editor) یکی از مهمترین برنامه های موجود در هر کامپیوتری هست که هرکسی بطور متداول از آن هر روز استفاده می کند. معروفترین و متداولترین ویرایشگر در سیستم عامل های Windows برنامه ی Notepad است که قطعاً همه با آن آشنایی دارند. این برنامه ی کم حجم و سریع در تمامی نسخه های Windows Microsoft وجود دارد و با ظاهری ساده امکان ویرایش متن ها را به همه ی کاربران داده است. ولی این برنامه کامل نیست و اشکالاتی دارد مخصوصا برای کاربران فارسی زبان و یا به طور کلی کاربران رایانه که زبان آن ها از راست به چپ می باشد و قسمت اعظم و مهم ماجرا ذخیره نکردن اطلاعات به صورت پیشفرض در UTF-8 است که باعث بوجود آمدن مشکلاتی در بین کاربران فارسی زبان که اطلاعات چندانی از این مورد ندارند شده است.
همچنین Notepad فقط یک ویرایشگر متن ساده است و شما نمی توانید به راحتی در آن به ویرایش انواع متون و فایل های مختلف بپردازید و فقط قابلیت تایپ را دارید و بس...
حال اگر شما از کاربرانی هستید که با انواع مختلف ویرایشگر ها باید در روز سرو کله بزنید و اگر هم از برنامه نویسانی باشید که با چندین زبان برنامه نویسی کار می کنید پس باید چندین ویرایشگر برای زبان های برنامه نویسی خود نصب کنید و به طور مجزا از آن ها استفاده کنید که این کار واقعا دشواری است.

admin بازدید : 30 چهارشنبه 06 آذر 1392 نظرات (0)

 

 

 

در این بازی شما در نقش قهرمانی هستید که باید با بی عدالتی مبارزه کنید و جرم و جنایت را از سطح شهر پاک می کنید. شما قادر خواهید بود تمام سوپر استارهای قهرمان همچون: بتمن، مرد عنکبوتی و... را برای نبرد انتخاب کنید.  در این بازی شما با دشمنان زیادی روبرو خواهید شد که باید آن ها را نابود کنید.  با انجام مبارزات و پیروزی بر آن ها قدرت خودتان را افزایش دهید و مراحل را به خوبی پشت سر بگذارید. 

admin بازدید : 45 چهارشنبه 06 آذر 1392 نظرات (0)

Assassin's Creed IV: Black Flag ششمین عنوان و چهارمین شماره از سری بازی های Assassin's Creed است که توسط کمپانی Ubisoft منتشر شده است. شخصیت اصلی بازی پدر بزرگ کانر خواهد بود. داستان بازی در عصر طلایی دزدان دریایی خواهد بود . شخصیت اصلی بازی یه دزد دریایی بریتانیایی به نام ادوارد کنوی است که در عین حال عضوی از محفل اساسین ها می باشد. او پس از ترک همسر و خانواده‌اش برای بدست آوردن ثروت و شهرت راهی دریای کارائیب می شود. او ابتدا به عنوان یک ملوان در نیروی دریایی بریتانیا خدمت کرد اما پس از پایان جنگ میان امپراتوری های اروپایی، او و دوستانش بی کار شدند و به دزدان دریایی پیوستند. در بازی با دزدان دریایی مشهوری مانند "ریش سیاه"، بنجامین هورنیگولد و آن بانی حضور خواهند داشت.

 

ادوارد فردی شلخته و بی مسئولیت است، اما روند بازی به شکلی پیش می رود که او با گروهی از Assassinها ملاقات می کند و متوجه می شود که چیزهای هیجان انگیزتری از طلا هم وجود دارند. کنوی دارای کشتی ای است که Jackdaw نام دارد. شما به وسیله آن می توانید به شکل کاملاً تازه ای در دنیای بازی گشت و گذار و سفر کنید. نقشه ای که از Havana که پایتخت کارائیب به حساب می آید تا Kingston که یک منطقه ای انگلیسی است و Nassau که منطقه دزدان دریایی است، ادامه پیدا می کند. دزدان دریایی در BF می توانند پرچم سیاهشان را درمکان های مختلفی برافراشته کنند.

admin بازدید : 38 سه شنبه 05 آذر 1392 نظرات (0)

 

(92/8/29) تغییرات:

نسخه 720p اضافه شد.
نسخه 1080p اضافه شد.
نسخه فول اچ دی اضافه شد.
نسخه دوبله فارسی با کیفیت 720p و 1080p اضافه شد.
صوت دوبله به صورت جداگانه اضافه شد.
نسخه 3 بعدی با کیفیت فول اچ دی اضافه شد.
نسخه 3 بعدی با کیفیت 1080p اضافه شد.

در این قسمت از انیمیشن اسمورف ها ، اسمورف ها به کمک دوستان نژاد انسانشان، به دنبال آزادسازی یکی از دوستانشان به نام " اسمورفت " هستند. کسی که توسط گارگامل دزدیده شده و وی قصد دارد تا با استفاده از اسمورفت به جادویی پلید دست پیدا کنه که...

تعداد صفحات : 9

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 90
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 76
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 83
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 126
  • بازدید ماه : 125
  • بازدید سال : 1,806
  • بازدید کلی : 13,079